دانلود پرسش مهر ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پرسش مهر بیست و سوم ، پاسخ به پرسش مهر


در حال بارگذاری
۱۹ مهر ۱۴۰۰
1089 بازدید
۱۸,۰۰۰ تومان

پرسش مهر رئیس جمهور : پرسش مهر چیست؟ زمانی که عبارت پرسش مهر ۱۴۰۲-۱۴۰۱را در سطح وب جستجو کنید، اغلب با سایت هایی روبرو میشوید که صرفا با یک توضیح کوتاه در مورد این طرح، که احتمالا آن توضیح هم واقعیت ندارد، سعی در فروش فایل های آماده پرسش مهر رئیس جمهور دارند. اما قصد داریم تا به صورت دیگر به معلمان و دانش آموزان و علاقه مندان کمک کنیم. در خدمات ما هم فروش مقالات پرسش رئیس جمهور یا پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۲وجود دارد اما ما علاوه بر ارائه این خدمات، سعی کرده ایم تا در این صفحه، در قالب مقاله پرسش مهر، به معرفی و توضیح کامل این طرح نیز بپردازیم تا برای شما عزیزان جای هیچ سؤالی باقی نماند و بتوانید علاوه بر رفع نیاز خود از طریق دانلود یا خرید فایل ها، به افزایش اطلاعات عمومی خود هم کمک کنید.

رئیس دولت سیزدهم به رسم چندین ساله سؤال روسای جمهور در نخستین روز سال تحصیلی، پرسش مهر بیست و سوم را امروز در نخستین روز مهر ۱۴۰۱ مطرح کرد.

سال تحصیلی که قرار است که روال تحصیل دانش‌آموزان و حتی دانشجویان به کلاس درس و نشستن پشت میز و نیمکت مدرسه بازگردد و خبر چندانی از مانیتورهای چند اینچی رایانه و تلفن همراه نباشد؛ به اذعان ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، قرار است تعامل با آموزش و پرورش به شیوه‌ای پویاتر از گذشته باشد و صرفا محدود به بازگشایی مدارس نشود تا به این ترتیتب مسئله تعلیم و تربیت در متن قرار گیرد.

در ادامه این سخنان، رئیس‌جمهور به رسم ۲۴-۲۵ سال گذشته پرسش مهر امسال را مطرح کرد و سؤال امسال از معلمان و دانش‌آموزان به این ترتیب بود

سوال رئیس جمهور از دانش آموزان  در آغاز سال تحصیلی این است که: مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟

سوال رئیس جمهور از معلمان: برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟

 

با ما همراه باشید.

 

برای دانلود مقالات بیست و سومین پرسش رئیس جمهور کلیک کنید (۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ )

آپدیت شده در مهرماه ۱۴۰۱

 

سوال رئیس جمهور از معلمان: برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟

دانلود و خرید از لینک زیر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید شماره 09910924315 در واتساپ یا تلگرام یا در شاد به ما پیام بدین